VALBORGSFIRANDE PÅ GYSLÄTT:)

På Torsdag eftermiddagen begav vi oss, Oosa o jag ut till Tisen & Lena i Gyslätt!
Den vägen ut dit är helt fantastiskt vacker och stället i sej är bland det finaste jag vet!
Varmt välkomnande o kramande så drog babblet, vinet o skrattet igång! Vi grillade en underbar middag som bestod av kött, sallad o vitlöks kokad potatis på grillen!! Ahhhhhhh så gott det var!
   Ett par bira o vinglas senare så drog vi igång och spelade SEQUENSE! Ni som aldrig har spelat detta har verkligen missat nåt! Vi körde såklart tjejjerna mot killarna! Lena o jag drog iväg helike, grymma var vi men jag tror tyvärr det slutade lika!
   Vet ej va klockan va när vi drog i bingen men ,,det var en underbar kväll!!!
Vaknade till strålande sol, en nysande Tisen (som kunde skrämt ihjäl vem som helst) hhahahah!
Gick upp och åt en underbar frukost! Satte oss sen ute o babblade massor, spelade kubb, och mös!
Lillebror (ti Tisen) Jocke dök upp oxå;)
Det blev några härliga timmar på gräsmattan o sen var det fiskelyckan som hägrade, blev dock ingen firre, inte ens en liten spigg! Konstaterade att det var nog lite för tidigt!
   Jaaa, va finns det mer att säga än JÄTTETACK TILL ER LENA O TISEN!!! Detta behövde vi, o njutningen har varit stor kan jag tala om! Pussar till Er i tusen!!!!! Hoppas vi syns alldeles snart igen!

       

                                                                           

Pussar och Tack!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0