15 Oktober!

Det har nu gått en natt och en dag som lille Bossekillen varit hos oss! Natten har gått ganska bra, han har sovit inne hos oss men man har ju bara sovit vid ytan liksom! Vid 05 så satt han o skrek så vi gick upp lite o sen la vis oss igen, vid min huvudkudde o somna något sånär båda 2! Vid 09.45 vaknade jag av att Bosse sitter o tittar på mej! Jag klappar han lite o han börjar spinna o putsa min hand;) Så mysigt! Vi låg kvar till 11! Slökorvar jag vet!
   Sen åt vi frukost! Bosse har inte ätit nånting sen igår och ville inte ha nu heller, ja nåra pipplor av torrfodret men inte mer! Sen plötsligt när vi sitter vid frukosten kommer han upp på tolen bredvid och hoppar upp på bordet o får syn på kaviar!! Hhahhaha!! Som han slicka i sej! En till "karvarkille"
   Dagen har varit lite ovan och tror att han går o "ropar" skriker efter sin mamma och syskon! Hela dagen har i stort sett varit så! Men har faktiskt busat en del med lekasakerna oxå;)
På eftermiddagen hämtade vi ner honom för nu tyckte vi att nää han måste ju äta, så vi värmde  lite blötmat  till honom o gissa om han var lycklig;) Slurp sa det!
   Det ska nog gå bra så småningom, det är ju en helt ny stor värld för honom! Men än en gång..Det är sååå mysigt!

  Idag har jag även varit ute på en promenad med grannens hund Zita, och bakat vaniljbullar och tagit hand om min kund;)
Nu ska här snart ätas kronärtskockor till förätt o sen kyckling o purjolökspastagratäng;)
Puss på Er alla och det är sååå underbart att läsa Era kommentarer! Tack för att ni läser o finns;)

                     
Pussar från trion i Småland

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hejsan! Så härlig liten kisse katt ni har skaffat er!!! Grå vit randig har jag alltid älskat! Hoppas han vänjer sig snabbt med sitt nya hem. Ha en skön höst!!!



Puss och kram åt er alla tre :D

2009-10-15 @ 20:46:10
Postat av: Inger Gullberg

Grattis till lilla Bosse. Jag vill också ha en liten misse, men får nog vänta tills jag går i pension. Jag får pussa och krama på barnbarnen så länge. I morgon kommer Andreas och Jenny med alla barnen. Underbart!

2009-10-15 @ 22:25:31
Postat av: Bosse och hans morsa

Grattis och välkommen sötaste lilla Bosse! Självklart ska du tillbringa mesta tiden i famnen på din nya mamma och pappa - det har jag gjort i 3 år nu...Du är så söt att man skulle kunna pussa dig dygnet runt och så har du ett så tufft namn också...Känner stor sympati för dig.Många blöta pussar och kramar till dig och dina nya päron ( de är helt OK ) från mopsen Bosse och hans morsa& farsa.Så roligt att äntligen se dig lilla söta killen, vi har verkligen längtat och hållit utkik efter bilder på dig. Nu blir de fler, skule vi tro...

2009-10-16 @ 00:02:39
URL: http://www.mopsenbosse.se
Postat av: Jenny

Toksöta Bosse - pussa honom massor från min trio ;-) Älskar er

2009-10-16 @ 06:56:46
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Faster Kettö

Men så roligt. Jag visste inte att Bosse kommit nu. Oj så roligt för er. Det blir kul att träffa honom så småningom.Snusa pån från mig. Puss

Fastern

2009-10-16 @ 18:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0