22 Oktober!

Hej på Er mina nära o kära! Har så fullt upp nu me vår bebis att jag glömer bort att blogga men ja försöker att komma ihåg så ni får se hur vi njuter!;)

   Lilla Bosse är såå härlig! Precis som sin "Storebror" är han en riiiiktig kelegris, vilket vi älskar Oosa o jag! Ni ska bara veta hur mysigt vi har det på mornarna! Men sova får man inte!! Hhahah!
Det är full fart kan man säga! Nu har han blivit så tuff här hemma o så att vi tänkte försöka vänja honom vid koppel snart o ta e honom på en liten upptäcksfärd på tomten i den stora världen;)
   Han äter som en häst o bajjar som en hel karl;)  Hhahha! Busar som en tok, vilket kan gå lite galet som ni kan se på 3 bilder sen när han sitter i en av mina blomkórgar o ska ta sej över till den andra!! Hhahaa!

Japp ni får kika lite på bilderna här!!

Pussar i massor från Trion i S måland;)

                 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha han är ju så galet söt!! Ska bli så mysigt att få träffa honom på söndag :-D Puss i massor till er alla tre

2009-10-28 @ 09:31:43
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Ewa

Hej Jessan!



Vilken söt Bosse ni har, man blir ju nästan kär :-)

Vi ses den 3/12 var det va? Om vi inte ses innan förstås.



Kram till dig

2009-10-28 @ 15:52:11
Postat av: Mamma Marita

Oh, en sån söööt liten buskisse ni har. Pussa honom från mej :)

2009-10-29 @ 14:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0