28 Aug - 2 Sep Stockholm med Familjen!

Tog mej några extra semsterdagar och åkte hem för att bara umgås med familjen!! Det var underbart kan jag tala om!
   Spenderade första dagen med min Syster Jenny o lilla TåvaSessan! Vi skulle gå ut en stund innan lunchen var klar, så Tåva tog cykeln o jag gick! Kan ni förstå att denna lilla prinsessa lurade iväg sin moster ganska så långt bort i Trollbäcken där ja inte hittar ett skit, till en lekplats! Hhahah, syrran ringde o undra var vi var, inte vet jag sa ja,,nån lekplats, hon höll på att skratta ihjäl sej men vi lekte en stund o hade sååå kul sen gick vi hem o åt mat;) Tosiga unge!!
  Jag spenderade ett par dagar i Enköping oxå hos Mamma och Mommo! Fick låna bilen av min Pappi så jag tog med min Mamma hem! Vi fikade o mös, skrattade och bara mådde bra!! Det var så länge sen vi traffades!;) Älskar Er!
   Jag hade mys med Liv och Pappi såklart me!!!Var me Liv i på hennes underbara jobb, www.magicmemories.se pysslade och donade. Va och tittade när Pappi sjöng i kyrkan! Jag o Jenny var hembjudna till min Morbror Bobbo åxå!! Vi hade såå mysigt! Åt en fantastisk middag på balkongen iKärrtorp, pratade mös och drack gott;) Så läänge sen vi träffade Bobbo så det var underbart!
   Ute och mös med Josefine, hennes kompis Lottan och Eddieprinsen, på Tyresö, bla på Båtvarvet i områdena runt där, var typ 653874156 år sen jag var där! Sen träffade vi min kusin Johanna med hennes 2 små kottar Tristan och Elliott! Var hemma hos Faster och busade massor! Så kul att få träffa Er oxå! Var inte igår! '*Saknei* Tog en sväng till Solna med för att träffa Bark the Man! Hur kul kväll som helst! Åt god mat o babblade natten lång! Jaa det var en underbar vistelse med mycket familj!! Det behövde lilla jag!!!
Tack Älskade familj! Kommer nog snart hem igen!

Nu kommer bilder men kommer dela upp dem tror ja för det är 6537413 bilder! Som vanligt!! Hhihihih!

                                                                   

Här har ni liiite av bilderna , det kommer mer!

Puss o kram så länge!!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi du är faktiskt lite bildtokig men kul är det :-) Väntar på fortsättningen! Puss

2009-10-05 @ 20:23:50
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Bosse och hans morsa

Halloj Esso,tack för mejl samt alla fina bilder som vi nyss njutit av på din blogg.Vi har inte glömt bort dig,läser och tittar troget i båda bloggen,men har haft jättemycket att göra - inte minst inför lillasysterns vigsel - men snart är vi klara med alla förberedelser och då skriver vi tillbaka. Stora kramen från Bosse och hans trötta morsa !

2009-10-07 @ 12:38:40
URL: http://www.mopsenbosse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0