Fredag 16 Oktober!

Jag kan inte mer än att säga att det är UNDERBART att ha denna lilla varelse i vårt hem! Det är sån lycka!! hiHIHIHI! Han är så söt så det är faktiskt inte klokt nånstans!!
   Nån goosigare unge på morgonen får man leta efter!
Vi njuter o Bosse börjar oxå njuta rätt bra känns det som! Ett matvrak o buskille men samtidigt så lugn!
   Hoppas ni har en lika mysig helg som vi har!

Pussar o Kramar från Trion i Småland!









Har ni varit med om en katt som älskar melon??? Inte jag!! Hhahaha!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Johoru!! Svea KLÄTTRADE på mig när jag tog fram en melon hahaha... Coolt! Kanske är något med grå katter ;-) Puss på er och supersöta Bosse!

2009-10-18 @ 07:16:09
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Mamma Marita

Ett sånt litet gosetroll ni fått hem :) Jag förstår om ni e lyckliga han e ju för söt! Hoppas ni har de bra o att vi ses här i Kantlax nån gång. Kram.

2009-10-18 @ 10:38:02
Postat av: Faster Kettö

Såsöt han är Bosse.

2009-10-18 @ 10:51:13
Postat av: Harriet

hej vännen....hur är det med er? Saknar er o hoppas allt är bra och det verka det när man se på din härliga blogg:) Jag kanske ska ner till Växjö 2 dagar i vecka 44 jag smsa dig då o se om du kan ses o ge oss en kram på stan:) Miss you Niär välkomna till oss när det passar er:)

2009-10-18 @ 13:33:07
URL: http://kyolaba.blogg.se/
Postat av: Pappilallo

Ja man är mycket nyfiken på sitt nya fyrfota barnbarn. Undrar hur stor han ska bli.. Lycka till å krama honom från mej å Liv..

2009-10-18 @ 14:55:41
Postat av: Hanna o Jack

alldeles alldeles underbar!!! jättesöt liten kille ni hittat!! kul att han passar er så bra!

puss puss

2009-10-18 @ 18:01:40
Postat av: Jenny

Aaawwww, så himla söt! Jag vill träffa honoom (OCH ER, såklart!) !! :D:D ♥

2009-10-18 @ 18:25:11
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Lejoninnan

Oj, va´ roligt!!! Äntligen! Vilken söt nisse ni har hittat. Ser ut att vara en riktig mjukis, sådär gullig att goosa med :) Ha så skoj och Lycka till med en nya vän!

2009-10-20 @ 07:43:35
Postat av: Marika

Vi gillar varandra redan, Bo & jag :)!

2009-10-23 @ 21:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0