14 Augusti High Chaparal!

Denna fredags förmiddag så åkte jag, Oosa, Josefine, Mischa och Eddie, följt av Charlotte, Melvin & Miranda, till High Chaparal! Det var en underbar och varm dag! Kom en ganska kraftig regnskur mitt i allt men den höll på i 5 minuter sen var det över! Jag tror inte att jag behöver skriva så mycket mer än att vi hade en fantastiskt dag för bilderna talar för sej själva;)

                                                                                                                                                                     

Tack alla Ni för denna dag! Hlet underbart!!!

Pussar o Kramar


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilket härligt äventyr, synd vi inte kunde närvara! Miljoner pussar till dig å alla sötnosar på bilderna :-)

2009-09-03 @ 22:16:33
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0