21 Augusti En eftermiddag i Härlöv;)

Charlotte, jag, Melvin och Miranda åkte en eftermiddag ut till Öjaby, hämtade pizza och sen ut till Härlöv till hennes föräldrar! Detta ställe tog nästan andan ur mej! Sååå otroligt vackert! O vilken trädgård sen!! Jöööösses!! Gröna fingrar är bara förnamnet! Det hade börjat skymma liite lite så det blev lite suddiga bilder en del men jag ska dela med mej lite av det vackra!
   Det var en mycket trevlig middag med massor av prat och skratt! Sen fick jag en liten tour inomhus oxå! Hjääälp så mysigt! Så vill jag bo! På riktigt!
Tack familjen Gylleswärd för en mysig eftermiddag;)

                                                     

Puss o Kram till Er!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Men shiiiiiittt! Vilken underbar trädgård! Henne (eller dem) skulle jag gärna vilja träffa när jag skaffar mig ett hus, så jag kan få en massa bra tips! :)



Hua, vad hemskt med dom stackars små kräftorna! Tur att det går snabbt i alla fall!

2009-09-11 @ 18:49:54
URL: http://annsos.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Vad sällan jag är inne på din blogg! Det var ju dumt. Nu ser jag att du har lagt upp en massa härliga bilder från vår Prestorp-date =) hihi. Duktig du är på att ta fina bilder.

Gullan!

2009-10-13 @ 23:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0