Syster med Familj!

Vi fick i slutet av Mars besök av min älskade syster med familj! Riktigt skoj men som alltid för kort! Vi käkade på kvällen på restaurang Lanterna tillsammans med vännerna Jennie och Martin! Riktigt gott och mysigt! Fortsatte sedan hemma hos oss med godis, babbel o god dricka;)
   På lördagen var vi på Kosta Outlet o tittade lite, sen pyssel och mys hemma på Hovshaga! På söndagen åkte dom hem igen:( Alltid lika tråkigt men så underbart kul att dom kom!!
Tack älskade Ni för en härlig helg!



















Jag tror min lilla systerdotter har hittat sin karriär och rätta yrke??;) Hhhhhahah!
Pussar i tusen

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Åh, vad fint det blev! Hon har minsann talang, lilla Tåva! :))

2010-04-18 @ 18:23:46
URL: http://vagentillmittsundareliv.blogg.se/
Postat av: Jenny (Fröken Jakobs)

Hahaha helt underbara bilder, och tack själva för en kul helg :-D Tåva hon kan minsann! Puss i massor min älskade syster (hälsar tjockisen i fotbadet hihi)

2010-04-18 @ 20:57:49
URL: http://www.fyraifamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0