2:a delen, mot Maryland, Salisbury!

Denna dag var det dags att lämna New Jersey och bege oss mot Salisbury där vi skulle bo resten av tiden, hos Ron! Vaknade tidigt såklart, sa hejdå till Scotts mamma Louise och tackade så mycket för oss! Vilken gästvänlighet att bara ta emot 3 okända personer så som dom gjorde!;)
   Allt packat o alla i bilen! Stannade efter 1 timme ca (då jag var lagom monster för att varit uppe så länge utan frulle) stannade på ett ställe o tog nån äcklig, drypande av fett toast! Usch va hemskt det är att äta så feta saker till frukost:( Men men var tvungen att få i sej nåt iallafall!
   Denna resa tog 4 o en halv timme ca! Varför det var stress hem var såklart för att det var fotboll på tv! Men det var en mysig resa, mycket att se o massor me mysigt babbel! Tänk att jag sov inte 1 sekund!! De ni!!! Väl framme så tittade killarna på fotboll o ja låg i hängmattan o läste! På kvällen åkte vi in till OCEAN CITY! Då var det dags för killarna själva att spela match!

   Dagen därpå var det halvdant väder så vi tittade på en av dom roligaste filmer ja nånsin sett HANGOVER! Se den om ni inte gjort detta!!!
Denna eftermiddag åkte vi o storhandla mat! Hhahah vilken affär! Allt e verkligen större i detta land, till o med kundvagnarna! Kunde fått plats en hel familj i den !!! Hem o packade upp allt o gjorde oss sen i ordning för att gå ut o festa på ett ställle som hette SEACRETS!
   Jag trodde att jag varit på det häftigaste stället nånsin i Mexico, COCO BONGO, men va fel jag hade! Detta var nog det coolaste jag sett! Hela stället , sjukt stora va under bar himmel och man gick omkring i den mjukaste sand man kan tänka sej! Man kunde sitta ute i havet o dricka o äta, såå häftigt! Liveband hela kvällarna! Här drack jag mitt livs första PAIN IN THE ASS with an extra SHOOTER! Brainfreeze var bara förnamnet kan ja säga!! Hhahhaah! En av våra kompisar, Mike, kände de bandet som sku spela denna kväll, ett Reggaeband vid namn INNA SENSE! Han som sjöng har spelat med Bob Marley himself! Coolt va! Dom va så sjukt grymma o jag var i himlen hela kvällen o natten med ett leende ut till hårfästet! 3 såna drinkar jag berättade om o sen var man väldigt bra i gasen !!Hhhahahh! Jag kan faktiskt inte i ord beskriva denna kväll mer än att det var d bästa jag upplevt inom denna kategori nånsin!!
I nästa inlägg får ni lite bilder!;)
Puss o Kram!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du skriver precis som d pratar, hihi ;)Fast du får ta det liiite lugnt med uttropstecknena, jag får ont i öronen.

2010-08-21 @ 14:39:45
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Oscar

Petig som jag är ska jag göra några rättelser här... :-)

Vi åkte alltså till Salisbury, Maryland. Staden Salisbury i staten Maryland.

Den otäcka frukosten inhandlades på Roy Roger´s.

Seacrets är absolut ett av de coolaste uteställena som finns. Håller med till fullo. Bandet Inna Sense´s sångare har inte spelat med Bob Marley. Det var keyboardisten som hade gjort det. Jag gillar inte reggae speciellt mycket men detta band är BRA! Kan förövrigt nämna att dom vunnit en amerikansk grammy! Dom är från Miami.

Sådär. Nu känns det bättre. ;-)

2010-08-21 @ 16:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0