Hjääälp..Var ska jag börja??

Nu hade jag tänkt att köra igång men vete katten var ja ska börja nånstans.. 

Vet att jag har varit dålig på att blogga, men det har varit upp o ner i humör och det har varit otroligt mycket att pyssla o dona med inför julen som jag hoppas att ni alla njutit av, sen har det varit myciket jobb oxå, vilket nu framöver inte ser så ljust ut men..jag hoppas och kämpar!

   Jag tror jag börjarmed vår lilla omgörning på nedervåningen! Den har målats om helt o hållet, o vi fick hjälp av våra goa Tias o Chrille så allt gick som en dans! TACK ska ni ha!

   Visar nu lite bilder så ni får se hur det ser ut! Allt är inte klart än, de ska upp med saker på väggar na än o så men..

               


Glömde ju tala om att vi hade en till medarbetare, Bosse! Hahah!
Ni må tro hur stor skillnad det blev o är här hemma,,!
Håll ut det kommer fler bilder sen!

Pussar Jessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0