Min födelsedag!!

Jag hade lite firande för min 35 års dag i 2 dagar;) Lyx! Hade mysbesök och fick så fina presenter och vackra blombud!!
TACK alla ni som kom ihåg mej på min dag!

   Som ni alla vet som känner mej så älskar jag att fota! Så förstå min lycka när jag öppnade mitt paket på morgonen, när 3 karlar, Oosa, Tom , vår inneboende vi hade från Usa, och Bosse kommer in o sjunger och har med ssej frukost kl 7 på morgonen och öppnar mitt paket och finner en systemkamera!!! Jihoooooooooooooooooooooooooooooo!!

   Den gick / går väldigt varm denna dag och alla efter det! Det är mycket att lära kan jag tala om men det är sååå kul!

Se bara:

                                                 

Jaa ni förstår att jag har  roligt! Här nedan ser ni lite till hur det blev när vi målade om,,ska ta lite bilder nu när det är ljust ute så ska ni få se lite till! Ni ser även vår nya soffa och matta som vi beställde från Mio!Det är såå lyxigt! Blir som helt nytt allting med ommålat o nytt!;)


Pussar i tusen från mej!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad fint det blir med den nya soffan och mattan :)

puss

2010-12-27 @ 14:08:48
Postat av: NillaN

Men ååååå så fint det blev i tvrummet. Soffan påminner om våran, vi har en "divan-del". Härligt fina bilder...

2010-12-27 @ 14:32:39
URL: http://nillansliv.blogg.se/
Postat av: Fastern

Hej gullunge.

Guuu va fiint de blev. Ni är så duktiga. Förstår att du är nöjd. Speciellt fint blev det med ditt citat på väggen,verkligen häftigt. Pussar till dig och Ooosa och Bosse.

2010-12-27 @ 18:14:12
Postat av: Jenny

Grattis i efterskott får man ju skriva i det här inlägget ;-) Tjuuusigt blir det där hemma! Vet du vad jag tycker? Jag tycker minsann ni ska spraymåla er 5-armade lampa :-)

Puss i miljarder och tack till grattisinlägget nedan!

2010-12-27 @ 20:04:44
URL: http://www.fyraifamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0