Söndagen den 7 Februari!

Idag har varit en slappardag! Var på en mycket trevlig fest igår hos Tias O Chrille! Sov länge men knallade sen upp me en pussgalen Bosse o bakade en honungslimpa och åkte till ICA och fyllde på frukostförrådet;)
   Sen har dagen flytit på,,Jag har tagit lite tvätt o pysslat med min beställning av Alla Hjärtans Dag kort;)
På kvällningen fick vi middagsgäster! Min älskade Tussa o Lille Jacksen;) Riktigt mysigt! Ätit , pratat o busat!
   Nu har jag pysslat lite till men snart är det dax för bio!
Hoppas Ni mina nära o kära har haft en bra helg!
Pussar o Kramar




Kommentarer
Postat av: Jenny

Men äntligen kära syster!! Sötunge ;-) Puss i massor till er, hoppas ni hade ett mysigt biobesök igår, det hade vi!

2010-02-08 @ 06:54:50
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Pysse

Å den blir det på söndag för oss :)

sakner ner!!!!

Puss

2010-02-09 @ 19:40:09
URL: http://viktigastelivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0