BosseBus;)

Vi fick låna en SYSTEMKAMERA av ett par goda vänner, jag har aldrig haft nån men det är min stora dröm att kunna skaffa en för det är fantastiskt!
Vilka bilder alltså! Jag var ute och testade den hur den funkade lite!
   Mitt test började  inomhus på vår egen lilla modell, Bosse! Se bara va han kan, som för övrigt är lite över 1 år nu och vägen 9 kilo!
Han e ganska tung att kånka på kan man säga och för övrigt den klumpigaste katt jag någonsin sett. Han har väldigt roliga läten för sej oxå, pratar väldigt mycket, men låter som en riktig surgubbe som går o muttrar, Oosa o jag kan skratta ihjäl oss! Hahhaah Bosse-surgubben!

                     

Vår buse är hemskt go o mysig! Men Busig oxå, man glömmer bort att han faktiskt fortfarande e liten!

Puss

Kommentarer
Postat av: Joss

Mosters lillaste kille!!! Han är så fin! O jag vill lukta på honom hihihii

2010-10-12 @ 12:47:30
URL: http://tornrosbuske.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar bild 2 skarpt :P vilken min... hahahah.

puss

2010-10-12 @ 14:17:19
Postat av: Marita

Ni har in heilt onderbar frass :) Å ja kan tenk me at an var grömt ti bårtstjömd :) Kram på edar :)

2010-10-12 @ 15:46:05
Postat av: Liv

Vilka underbara bilder , Bosse vampyr :)

Vilka huggisar han har....tur han är snäll.

Kram tiller alla tre

2010-10-12 @ 17:09:55
Postat av: Pernilla själv

åååååå..helt enkelt såååå underbar..herrejösses va jag skulle kunna ge allt för att få gosa in huvvet i hans mummiga päls s....

Fråga e kissen väldigt stoooor el husse extremt liten & späd? s......katten ser gigantisk ut :)

2010-10-12 @ 17:54:24
Postat av: Jenny

Haha fettokissen... <3 Så söt Bosse, puss i massor från moster!

2010-10-12 @ 20:07:11
URL: http://www.fyraifamiljen.se
Postat av: cristina carlstedt

En sån stilig gosse i sin bästa år. Undrar om han skulle vilja stifta bekantskap med en annan gosse i sina bästa år? Då menar jag inte Krille utan PippiTee. Pussa o snusa på Bosse ( Och husse)

Kram Fastern

2010-10-13 @ 18:14:31
Postat av: Lena & Evelina

Åh, så fin han blivit!!

Men käre nån... 9 kilo :) Det var inte illa av en tonåring. Som ni vet är inte skogisar fullvuxna förrän de är 4 år. Vi får hoppas att Bosse tillhör undantagen och redan växt klart, för annars både äter han er ur huset och knäcker era ryggar :))

Enligt en färsk tabell är högsta vikten på en kasterad skogishane 9,9 :) och lägsta 2,9.

Säkert inte helt pålitliga siffror men ändå en liten hint :)

Att han mår bra och blir väl omhändertagen är det inga tvivel om!

Hurra för er!

Kram från Moveramis:arna



2010-10-16 @ 12:59:57
URL: http://www.moveramis.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0