Lite av det sista..

En av de sista kvällarna tillbringade vi på SEACRETS igen! Tyvärr spelade inte mitt favvoband INNASENCE men hade sååå galet kul! Säger det igen...Ett av de mest fantastiska ställen någonsin. 

   Detta har varit en så otroligt häftig resa alltså! Jag har fortfarande svårt att fatta att jag har faktiskt varit där på riktigt! Jag vill verkligen tillbaks o även till andra städer där för det finns verkligen allt o lite till. You name it o det finns!

Är jag inte helt galen nu så tror jag att jag fått med det mesta av denna otroliga resa!
Oosa o Tias hade vi det inte fantastiskt??;)

                           

På de sista bilderna här som Ossa o ja brassar i Mustang så möts vi upp alla på en underbar mexikansk restaurang som hette PLAZA TAPATIA! Dra mej baklänges va gott d va!

Jag ska checka läget men tror att jag som sagt fått me allt! Hoppas NI njutit lite av alla bilder iallafall;)
Pussar i tusen


Kommentarer
Postat av: fisen

hmm om jja har njutit av dina bilder är väl fel ord ja e mer avundsjuk hihihi

2010-09-21 @ 20:12:47
Postat av: Oscar

Visst hade vi en härlig resa! Har vi tur så åker vi snart igen. Eller tur... om vi får ihop stålarna. :-) Jag brukar säga att USA är ett perfekt semesterland. Där finns det mesta att göra. Sen alltid kul med härliga vänner där borta.

Mycket härlig semester min söta lilla Jessa!

Puss!

2010-09-21 @ 21:57:06
Postat av: Anonym

LYLLO DEJ/PUSS

2010-09-22 @ 22:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0