Del 7!

Även denna morgon begav vi oss till Torre Chianca! Svinlande vägar och ljuvligt vatten att slänga sej i!
   På vägen hem stannade vi vid lokala vinodlingar och melonplantage! Jag hade faktiskt ingen aning om hur meloner växte, visste ni det? Häftigt iallafall!

   Efter mys på balkongen, dusch och så så mötte vi upp våra vänner Fran och Lui utanför vårt rum för att gemensamt gå o käka på vårt hotell Porto Selvaggio som denna kväll hade en grillbuffe för alla!

Massor med folk men otroligt trevligt! Mat , dans och underhållning hela kvällen! Men nu ska ni få höra ett kors i taket som hände denna kväll... Efter mycket tjat om att jag ska prova rödvinet som de hade , som görs där, så sa jag , Jjajaaaaa häll upp lite då, o vaför jag svarade lite irrriterat är för att Oosa har tjatat på mej så många år o smaka hit och dit, trots att det ändå alltid har samma slutpunkt..Inte gott!

   Smakade efter att de hällde upp,,o jäklar anamma,,detta smakade ju gott?? Hur gick detta till nu då?  Helgalet! Så kan tala om att nu köper vi hem en hel del Italienska unga viner o Fröken dricker med glädje!

   Det var som sagt en härlig kväll som slutade rejält sent men va gjorde väl det?;)


                 


Nu ska här lagas mat ti två hungriga själar så jag kommer tibaks senare ikväll med resten av bilderna för del 7;)

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Nillan

Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys, va härligt de er ut!!!!

2011-12-18 @ 17:45:34
URL: http://nillansliv.blogg.se/
Postat av: FasterKitty

Er resa verkar vara helt underbar. Hur hittar man bara ett sånt ställe ? Puss ti er alla tre

Fastern

2011-12-18 @ 19:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0