STHLM 2011 & KREATIVAMÄSSAN!

Tog bussen upp till STHLM, sex o en halv timme upp, för att gå på Kreativamässan! Har bara spenderat tiden på hemmaplan! Så underbart att inte flaxxa runt jämt;9
   På fredagen så var jag i centrum o gluttade lite med Fisen och Marlon! Sen blev vi bjudna på underbar middag hemma hos LIV! Åhh vilken njutning!! Det va det bästa ja ätit på länge! Du kan du Liv!
   Därefter kom Jenny Johan Tåva o Hjalmar! Såå mysigt! Det var skratt o skoj hela kvällen;)
Sen på lördagen var det dax för mässan;) Jag Fisen Liv o Malle tog Ppappis bil o begav oss till Haninge eller vare Handen kom inte ihåg;) Väldigt liten mässa men ack så mysigt o roligt! Pengarna flöda o så gjorde även kreativiteten!
   Mötte även där upp Linda , min barndomskompis och hennes dotter Cassandra! Så galet kul!
Men det som var häftigast att se var att min syster med myror i brallan satt still o pysslade!! Helt underbart!
TACK alla för en underbar helg, o även lördagkvällen som blev fartfylld o avslutades på Energikällan o 90-talsfest!!
Pussar i tusen!

                                                       

Puss o Kärlek


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Heeeeeeeeej..härligt höra från dig hjärtat. Ser ut som du haft det kanoners bra :=) kramen

2011-02-05 @ 21:43:39
URL: http://nillansliv.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack för en mysig stund hemma hos Lallo <3

Älskar!

2011-02-07 @ 19:42:37
URL: http://www.fyraifamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0