Går tillbaks lite till förra året;)

Joo helgen innan jul åkte vi upp till Sthlm för att fira Lillejul med Mamma, Mommo, Ingvar, mina systrar med familjer!
   Vi hade bokat jullunch på Vaxholms kastellet. Vi tog Angantyr ut dit, tog ca 40 minuter vilket gick jättefort eftersom det fanns små kottar med som förgyllde tiden!! Hhihihii!! Vi drack lite glögg på båten o allihop tillsammans höll låda;)

   Detta stället var heeeelt fantastiskt kan jag tala om och då är det inget mot hur maten var!!! JÖSSES säger jag bara! Det var underbara timmar tillsammans o hoppas att vi gör detta till en tradition!!!

                                         

När vi lämnade älskade pappi o Liv på söndagsmorgonen för att hämta vår Bosse i Sollentuna var det tokväder o snöade som aldrig förr inte alls kul att köra i men det gick bra ändå! Vi tog det lugnt o det fick ta den tid det tog helt enkelt;)

Pussar o älskar Er alla min kära familj!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

kram

2011-01-06 @ 12:44:47
URL: http://nillansliv.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det var verkligen en bra start på en fantastisk tradition vi ska hålla i :-)

Puss i massor systra mi, älskar dig!

2011-01-06 @ 20:37:34
URL: http://www.fyraifamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0