Lessen...

Denna väntan, eviga jäkla väntan, hit o dit har vi väntat i flera års tid, man försöker hålla humör och hopp uppe, men d e fan inte lätt, folk säger , äh det händer snart, det blir bra, det ordnar sej, det är väl inte så lång tid, men det är lång tid, känns inte som att man blir förstådd eller tagen på allvar, det gör ont , det är jobbigt, tårar är alltför vanligt och allt för ofta, är trött på det men vad annat kan man göra när ens drömmar aldrig går i uppfyllelse?

   Livet är orättvist och det är inte en dans på rosor heller, det vet man, så är det bara, men va man inte vet är att orättvisa kan göra så ont o taggar kan riva upp djupa sår...

   Just i detta nuet har jag inga tårar kvar, känner mej , jag vet inte riktigt, kan inte beskriva känner jag.

Ska gå o ta en vila en stund somna o slippa ha dessa gnagande tankar i bakhuvvet hela tiden.. Är så trött på att vara lessen inuti. Har mycket glädjeämnen runt mej, då är det lätt att stoppa undan de som e jobbigt men det rinner över ibland, kanske inte konstigt när det har gått över 5 år..

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Liv

Jag förstår och känner med dig i din lesamhet . Man får tycka att livet är orättvist och att längtan är oändlig . Men ge inte upp , vi är många som tänker på er och hoppas med er . Kram

2011-03-03 @ 16:47:52
Postat av: Pernilla

Hjärtat va ONT de gör i mig att läsa. Jag känner så med dig. jag vet det ÄR ingen tröst att säga att SNART...snart....snart...jag tror att HUR det än blir vännen så kommer en "lösning" kanske inte alltid som man tänkt sig, men en lösning som passar in. Jag tänker på er, hoppas & önskar för er skull. Livet ÄT orättvist det ser vi varje dag. De man önskar ha "rätt" till massa glädje är dom som ofta blir utan. Du ska se att en dag, en dag så händer det!!!

Massa varma kramar.P

2011-03-04 @ 07:16:11
URL: http://nillansliv.blogg.se/
Postat av: lilljen

Älskade du..alla mina tankar till dej!Hoppas gör ja jämt för er!

2011-03-04 @ 14:07:50
Postat av: fastern

<3<3<3<3<3

Fastern

2011-03-04 @ 22:19:02
Postat av: joss

Jessica Älskade Lindberg! Mina barn har den vackraste mostern i världen, jag har dom bästa systrarna i världen, ja vet att jag säger att det kommer att bli bra, men det är bara för att det kommer det! När Du känner att du inte orkar hoppas längre så gör Jag det åt dig så oroa dig inte!! Jag vet att livet inte är en dans på röda roser, o ja, livet är OTROLIGT orättvist, MEN (Tony Irwing) MEN allting har en mening, kanske du inte kommit på den än, men allt kommer att falla på plats! JAG ÄLSKAR DIG VACKRA MÄNNISKA!

2011-03-04 @ 23:34:58
URL: http://tornrosbuske.blogg.se/
Postat av: Jenny

ÄLSKAR ER MILJARDER

2011-03-05 @ 21:01:24
URL: http://www.fyraifamiljen.se
Postat av: Bosses morsa

Det är bra att lipa ut ibland men lipa ordentligt medan du gör det och ändra sedan fokus. Lev i nuet och jobba på att finna glädje i allt som är just nu- imorgon kan du bli överkörd av bussen och då har du slösat en jäkla massa tid och energi till vad ? Lev som om varje dag vore den sista och ändra genast fokus - det är då mirakel brukar inträffa. Massor med varma kramar från Bosse och hans morsa - båda kända för sin oromantiska och drastiska läggning...

2011-03-08 @ 02:13:33
URL: http://www.mopsenbosse.se
Postat av: Petra

Åj nej.. Ja ha ga å tenkt på de ofta på sistoni å håppadist att e sko ha hend na för edar... (ja ha jo itt vari så bra på hedee ti skriv brejvin.. :) ) Men ne-e så lejssin man får bli tå int na händer.. Har just ett misslyckat IUI bakom oss å ja e å så sjuttons nedstämd å lejssin. All hormoner gör int na na lettan heldär nu just... Blä för allt. Blä för at he ska va så svårt! Känns som om murar ha rasa tå man faktiskt föståo att itt e blejv na denhär gangon heldär... Kramar ti te väärldens finaste! Du sku förtjän all lycko i hejla väädin! Ja hoppas så för edar dejl jag å, som så mang adär.

2011-03-15 @ 20:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0