5 April o Skärtorsdag 2012

Nu har jag varit borta från Er alldeles för länge!! Har ju varit iväg i Enköping som förra helgen hos Mamma och Mommo. En uuuunderbar helg kan man säga! Så hemskt jobbigt att man bor så långt bort från dom bara! Men men, man få ta tillfällen i akt när dom ges o kan!

   Vi åt en massa god mat som alltid, så man rullar fram! Var en sväng i Västerås på Scrapbookmässa, jaa massor med mys!

   På söndagen efter att på morgonen ätit frukost och packat, inklusive fått Mommo att packa så åkte vi hem till Mamma o Ingvar för att fika lite och säga Hejdå!

   Därefter begav vi oss alla 3, jag Oosa o Mommo hem mot Växjö! Så roligt att få ta me Mommo hem! Hon stannar ända till nästa onsdag! Hurraaaaaa!

   Jaa, annars då? Jag är sjuk igen, för ovanlighetens skull, förkyld o ont i halsen o örat! Alltså på riktigt,,har inte ja varit nog med sjuk nu känns det som? SUCK!!!

   Herrn i huset(inte Bosse) har ju jobbat nu hela veckan , så mommo o jag har mysat här hemma! Vi har virkstuga, vi har städat lite, fikat, promenerat lite, tittat på film o just nu sitter vi med ett varsit glas rödvin och har precis tittat på STREETDANCE! Den e sååå grym!

   Oosa står i köket och ska laga ås in fisksoppo såm vår släkting Micke Blomp ha deila messe;) Å så blir e musslorna till å såm e kåuka i viini! Hhihihi To kann nåu lesa va Fastern;)

Så d blir lyxmiddag idag!

Hoppas att Ni alla nära o kära mår bra!

Jag vill önska Er alla en Glad Påsk! Ta hand om varann!

Puss o Kram från mej o oss!































Puss O Kram



Kommentarer
Postat av: Fastern

Kom i håg att ni skall koka musslorna i vinet, inte dricka det så ni snubbla på fötrii.

Puss och en stor kram ti mommo.

Fastern som nog kan läsa va he står.

2012-04-05 @ 19:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0