Hej på Er Annandag Påsk, måndag den 9 April 2012!

Eftermiddag och regnmolnen ligger tunga på himlen! Åh nu kom ja o tänka på en sång som Robyn sjunger.. Regntunga skyar...vart än jag ser eller vad hon nu sjunger!

   Vi sitter här i soffan o mina två kära kollar fotboll o jag donar med annat!
Vi har varit iväg en sväng idag! Först åkte vi till Vrigstad och hälsade på " Moster" Lisa som snart fyller 105 år! Därefter till Chokolaterian i Lammelt, och sen en snabbis in på Nilssons Möbler och kramades med VärldensbästaKason och Millan, o sen hem!

   Igår hade vi oxå en mysig dag! Tog oss en promenix och på kvällen lagade vi, eller min bättre hälft middag! Långkok! En stek med massor med gott, potatismos och smörgåsgurka till! Sen gluttade vi på Catch me if you can! Sen var det alldeles för sent igen o bingen hägrade!

   Ikväll blir en tidig kväll, för imon skall vi upp tidigt! Kl 05.00! Vi ska nämligen kl 06 bege oss mot Malmö. Ska ta en del prover för att jag är med i forskning, där dom vill ha hjälp med blodprover etc för sådana som jag som har svårt att få barn och är i samma sits som jag! Så det skall vi göra imon! Mommo har ju aldrig varit i Malmö, så vi kan ju visa henne lite me, äta lite lunch o så där med!

   På Onsdag åker Mommo hem:( Kommer att bli så tomt! Inget sällskap o mys på dagarna längre nu,,:( Tycker inte om när man ska säga Hejdå.. Det är jobbigt o sorgligt, men bara att vänja sej:(

Här kommer en skara med bilder oxå!

Puss o Kram till Er mina goa!!



Denna syn möttes vi av när vi kom ut på vårt område igår! Tyckte d va lite kul!!











































Detta var allt för idag! Puss










Kommentarer
Postat av: Lene

Ni verkar ha haft en underbar påsk, härligt att höra!



Bilderna du tar är fullkomligt underbara, fortsätt dela med dig av dem! Kram till er alla

2012-04-10 @ 09:54:06
URL: http://navysfamilj.blogspot.com
Postat av: Christina

Ååå, fina bilder! Jag saknar Lisa! Ska skriva brev till hennes födelsedag. Så härligt att ha din fina mormor på besök.

Lycka till i Malmoe!

Kram

2012-04-10 @ 10:55:39
URL: http://www.moren.nu
Postat av: Jenny

Vilka fina bilder syster <3 Njut av tiden du haft med mommo istället för att bli ledsen, upp med hakon! Hoppas det gick bra i Malmö! Puss

2012-04-11 @ 06:48:50
Postat av: Jenny

ÅH, har velat se "Catch me of you can" sjukt länge nu.. Var den bra? Dom flesta filmer som Leo medverkar i är rätt så komplicerade, men oftast väldigt bra.

2012-04-16 @ 21:09:16
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0