12 Maj 2012 NKOTBBSB MALMÖ!

Efter allt tungt som hade varit innan denna tid, bara tårar och sorg var jag lite orolig för denna helgen hur jag skulle orka eller vara i mitt humör när mina älsklisar, mina systrar Jenny och Josefine, min kusin Johanna och min barndomsvän Linda skulle komma ner hit till oss. 
   Det löste sej ganska snabbt när de alla steg innanför dörren och mina tårar sprutade fast denna gången av glädje och lycka!

Jag kan nog inte med ORD beskriva hur härligt och bra NI fick mej att må och hur lätt det var att få vara glad igen! TACK ÄLSKADE NI! ÄLSKAR ER!

   Detta var bland dom bästa och roligaste dagarna i mitt liv faktiskt! Så mycket skratt till tårar och mage värkte kan jag inte ens komma ihåg när jag hade! Oscar kan med råge garantera och tala om detta;) ( Stackars Oosas öron blödde väl av allt kackel;) )

   Vi gick ut på lördagskvällen alla vi tjejjer, bara det att inget va typ öppet eller så var det milslånga köer! Det slutade med att någon kläckte ur sej,,, jag är hungrig så jag tror att både Jenny och Josse sa samtidigt : MOT NAPOLI!!

   Väl inne på pizzerian var det en hel del folk och dom spelade Robyn! Vi alla, som älskar att sjunga tog ju i för högan sky och plötsligt så höjde restaurangkillarna volymen till discovolym och sen fattar jag inte riktigt vad som hände men vi startade disco därinne med sång och Josse o jag skapade ett dansgolv!! Hhahahahah sjukt häftigt!
Folk strömmade in och stog o tittade genom fönster och allt!!
   När en beställning var klar, sänkte kockarna musiken, ropade ut numret och höjde sedan igen! Hhahahah alltså detta kan bara upplevas för att förstå!

   När vi skulle gå efter jag vet inte hur länge vi vart där så ropade bagarna :Kom tibaks snart igeeen!!!! Hhahahahah!

På söndagen var vi smått trötta och inte alls så sugna på vuxendricka men en liten zip av rödvinet KIZZ, så var vi igång igen! Därefter tog vi bilen till ThaiHouse och åt o drack och återigen skratten flödade och magen värkte!!

   Sen bar det av mot Malmö och VÅRA KILLAR!

I extas intog vi arenan! Kan nog tala för alla bruttor som va där att trosorna var ej torra efter denna konsert om ni ursäktar mitt språk!!

   Fy 3tye85u4j65ty8 va grym konsert!!!! Ett minne för livet kan jag tala om!

Tack än en gång tjejjor för denna oförglömliga och fantyastiska helg!!


                                                   


Tyvärr fick man inte ha kamera med in på konserten men dessa talar iallafall för hur kul vi hade det!!!

Puss o Kram!


Kommentarer
Postat av: Lene

Vad underbart skoj det låter! Kul med ett inlägg igen:) Stor kram

2012-08-14 @ 12:57:04
URL: http://navysfamilj.blogspot.se
Postat av: Nillan

hahaha jodå jag kan nog se hur tokigt kul ni haft de :) hahahahahahah

2012-08-14 @ 13:09:34
URL: http://nillansliv.blogg.se/
Postat av: Lullsa

Ja, vilka underbara dagar och kvällar vi hade! Jag längtar verkligen till att vi ska få ihop en ny härlig helg nu under hösten - det spelar egentligen ingen roll vad vi gör, bara vi är tillsammans =O)



Älskar dig också min lilla <3

2012-08-14 @ 13:17:26
URL: http://www.omjoan.blogspot.se
Postat av: fastern

Jag var med er hela tiden och höll ett vakande öga över er småjäntor i mina tankar. Hade gärna varit med på riktigt också, då skulle ni fått se på andra grejjer. Pussar i tusental

FASTERN

2012-08-14 @ 22:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0