Mer semester Tyresö och Rådmansö 2012!

Väl hemma från mitt Älskade Finland så hade vi 2 dagar i Sthlm! Dessa dagar innehöll ett biobesök o coolaste filmen Dark Knight Rises, en biltur ute på Tyresö och en tripp till familjen Frennbergs landställe på Rådmansö!
 
   Tyresö är ju väldigt vackert! Vi försökte hitta till Telegrafberget men det kändes omöjligt så vi sa att det får vi ta med Pappa JAGHITTARÖVERALLTIHELAVÄRLDEN sen nästa gång vi kommer upp!
Rådmansö är ju oxå ett fantastiskt ställe ute i skärgårn! Vi mös o åt en massa gott, alla utom jag badade bland isflak och sen tog vi en härlig båttur till Norrtälje där vi åt på en underbar restaurang precis vid vattnet!
 
         
 
 
                                     
Härliga 2 dagar här hemma med, men lite för lite där oxå! Men Sthlm och ni mina kära finns ju kvar, o vi finns ju alltid här nere oxå!!;)
 
Puss o Kram
 

Kommentarer
Postat av: Nillan

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen nu LOVAR du att nästa gång ni ens e inärheten av Norrtälje så hojtar du till, du har ju mitt nr...så jag får träffa dig om så bara 5 minuter..lova det nu!!!!! :)

2012-08-27 @ 15:43:46
URL: http://nillansliv.blogg.se
Postat av: Nillan

MYSIGT!!Nääääääääää nästa gång lovar du att höra av dig när du ens e i närheten av norrtälje så jag får träffa er 5 min åtminstone...lova det!!! LOVA!!!! :)

Svar: Ja looooovar d min fina vän<3
Miss Jezzie

2012-08-27 @ 15:45:41
Postat av: Lotta

Fiina bilder! Och det var ju hela 18,5 grader.....

Svar: Hahaaa mmm nästan så man svettades när man kände på det!!;) Kramas
Miss Jezzie

2012-08-27 @ 16:43:38
Postat av: fastern

Tur att du har Pappalallo
Fastern

Svar: Hihiiii javisst ere fastern<3
Miss Jezzie

2012-08-30 @ 20:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0