Midsommarhelgen 2012 Åland!

Vi hade en underbar midsommarhelg på Åland med Min mamma och Ingvar! Tyvärr har jag tagit ena och första delen med RAW-kopior och vet ej ännu hur jag får över dom så jag kan lägga in dom på bloggen så det får bli ett senare projekt men ni får nöja er med denna del!

   Oosa och jag tog båten från Kapellskär kl 15.00 på självaste Midsommarafton! En varm och härlig dag var det kan man säga! Sen kom Mammma och Ingvar och mötte oss när vi kom iland! Vi åkte till Ingvars hus. Måste säga att det är otroligt vackert på Åland! Woow!

   Vilket fint hus han hade sen då!  Låg högt upp o nedanför bara stor tomt o hav! Underbart!
Vi skålade lite på stranden nedanför huset och sen åt vi en massa god mat! Vilket kalas dom hade ställt till med vill jag lova! Vi åt , mös och pratade hela kvällen! Den sjalen ni ser som jag virkat var en födelsedagspresent till min Mamma! 

   Dagen efter så spöregnade det men vad gör väl det? Vi åkte runt o Ingvar visade oss en massa fina o mysiga ställen! Väl tibaks i huset igen så lagade doe en fantastisk middag med lax i ugn o godsaker! Även denna dag och kväll var riktigt mysig! Önskar jag hade Er nära så vi kunde träffas nästan varje dag!!

   Morgonen därpå var hemskt tidig uppstigning i o med att båten gick tidigt!
   Vi åt lite frulle på båten o väl framme så körde vi ner till stan och hamnen i Norrtälje för där har vi aldrig vart! Så otroligt gulligt alltså!

   Därefter begav vi oss till Tyresö, till Josse med familj för lite fika o mys och underhållning av Marlon!

TACK ÄLSKADE MAMMA OCH INGVAR för en underbar helg o att vi äntligen fick se Åland!! Tack ti Er me Fisen för skratt o fika!

                                                                         



Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Nillan

Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina hemtrakter, så himla ledsen över att jag inte var hemma den helgen & TVÅNGSBJÖD hem er...S.....Snälla kan ni inte passera oss snart igen el ta en avstickare till oss när ni e uppe i Sthlm, å hälsa på? Vore så himla kul!!!!!

2012-08-14 @ 15:30:56
URL: http://nillansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0