28 Februari och Tisdagskväll!

Hej kära Ni!

Hoppas ni haft en förträfflig Tisdag! Jag har varit rätt så hängig idag med, feber och ont i halsen! Sov till 09 men låg kvar en stund i sängen o bara va! Sen lite frulle såklart, gluttade igenom Smålandsposten!

   Har inte gjort så mycket idag varit ganska orkeslös, inte ens pysslat!!
Tittat på lite serier på datorn, gosat me BosseBus.

När klockan slog strax efter 17 kom Oosa hem med en bukett tulpaner och en tidning, som man ska få när man e sjuk enligt Farmor Ellens regler, o det var mysigt!

   Jag slängde ihop lite mat till oss, en pastasås på 2 paket bacon, grön o röd paprika, philadelphiaost paprika/lök, lite matlagningsgrädde och örtsalt! Blev såå gott!

   Nu sitter vi här i soffan båda två, Oosa tittar på...jaa ni kan ni gissa.. sport! Men inte fotboll, hockey! Ojag försöker mej på att underhålla Er lite;) Lyckas kanske inte så bra men hey.. ett poäng för ett försök iallafall!

Jag avslutar väl här så länge så får vi se om jag återkommer med nåt skoj!

Puss o Kram från mej!

Kommentarer
Postat av: Lejoninnan

Så omtänksamt av O. Att få blommor och något att läsa när man är krasslig låter lyxigt :) Krya på dig, hoppas du orkar vara uppe idag!

2012-02-29 @ 06:55:33
Postat av: Anonym

Heej Golli!! Jaa nåu e han he nåu! Älskar ti få blåumona o särskilt tulpanan ti e så grann!

Nå e ja bettär, men att he e hande halsin som it vill gee se naa! Har it mytcjii ti röst no it, låtär såm in kråko!

Kramas

2012-03-01 @ 23:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0