Hej på Er Torsdag 23 Februari!

Hoppas Er dag har varit bra! Jag blev lite sämre imorse igen, halsen var tokig som sjutton , trött och konstig men nu känns d lite bättre igen.

   Idag har jag inte gjort mycket alls. Skrivit brev, fyllt i papper och kollat upp en del saker!

Gick ut en liten sväng och slängde pappersinsamling o sånt och VÅREN bara slog mot mej! Klarblå himmel, underbar temperatur. Guuud så fantastiskt! Lär väl komma många bakslag ännu men,,man får ju lite hopp och lycka!

Jag har tvättat lite grann och tittat på en såå bra film, en gammal med Johnny Depp och Mary Stuart Masterson: Benny and Joon! Se den om ni inte sett den.

Vid 17 när Oosa kom hem så åkte vi till Kakelcentralen för att välja ut allt till vårt badrum där nere! Det kommer nog att bli jääättebra! Längtar verkligen!

Nu sitter jag här i soffan, Oosa lagar Thaisoppa med räkor, broccoli, lök, paprika mm i, gott bröd från Iran till, och god kokosjuice!
   Detta avnjuter vi till.....Jajjamänn: Revenge och The River!

Nu tycker jag att Ni, som jag ska leta fram ett par ljuvliga vårbilder ur dator och lägga ut på bloggen så vi kanske får tiden att gå snabbare till att våren verkligen kommer;)























Va säger Ni? Längtar vi eller?;)

Puss och Kram i tusen!

Här kommer mina:


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Njaaa...vår vette 17, de e på G här med....ligger lite för långt ut för att ha 100% vårkänsla :)....Jag gillar inte våren nu, när jag fått barn :) SLASK....blöta kläder....iof igår plockades allvädersstövlarna fram så fötterna e torra iaf :)

2012-02-24 @ 05:52:16
URL: http://nillansliv.blogg.se/
Postat av: Lejoninnan

Vår?! Lyckliga Er om ni har vår redan! Här har vi halv meter snö och -10 grader. Riktigt, riktigt trött på vinter och snö.... Längtar efter solsken och Er förståss :)

2012-02-29 @ 06:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0