Mer lycka och minnen o leenden;)

Andra kunden avverkad, och som gick härifrån med ett leende! Va härligt att jag kan göra så lite men få någon så glad o fin!

Tänkte att jag bloggar en liten snutt till innan nästa och sista kund!

   Sitter och njuter till Will Youngs skiva så det kan ju inte bli bättre!



Denna dag var en uuunderbar dag som jag spenderade med Josefine, Eddie och Lotta. Vi hade lånat pappas bil och åkte runt här och var hemma i Tyresö och bara njöt av vädret och dagen! Vi svängde ner till varvet, där vi hade båten förr. Mostern lekte ju såklart med Edd i vattnet (som inte var så varmt men ändå!) och bara mysade skrattade och pratade allihop! En Moster kan alltid tjuva till sej lite pussar i tid och otid!







Jag bara älskar denna bilden! Fisen kom och mötte upp mej i Tyresö centrum för ett par år sen och vi hade en sån dag som vi kan ha ibland!!;) Bilden gör mej glad!







Mina två karlar;) Här står vi vid rastplatsen vid Lars Dufva! Kollade lite karta o bara sträckte lite på benen! Älskar att åka hoj! En frihet och känsla som inte går att beskriva, alla dofter man känner och allt man ser som man inte kan när man sitter i en bil!







Hihihiii,,,här finns bara ett ord att säga,,eller nää, två.. Lycka och Rock n´Roll!!







Detta är en av dom roligaste fester jag har varit på i mitt liv,, Min vän Pysses 30 års-fest! Det var filmtema! Jag var Betty Boop och Oosa var en av Ghostbustersgubbarna! Hela kvällen var heeeelt fantastisk! Här är mot slutet av kvällen som man helst önskade aldrig sskulle ta slut!






Denna bild gör mej varm i hjärta och själ! Min vackra o finaste Mommo! Vi tog en promenad ti bååthamn tär heim i Kantlax! Hande dain va nåu ljuuvlig! Såm alltili i Kantlax! Puss Mommo!


Nu måste jag göra ett par Alla Hjärtans kort till;)

Puss på Er


Kommentarer
Postat av: Fastern

Din underbara dialekt kommer fram såfort du ser mommo



Fastern

2012-02-10 @ 16:02:05
Postat av: Pysse

<3

2012-02-10 @ 19:31:27
Postat av: Pernilla

Härliga bilder :)

2012-02-11 @ 09:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0