Mer minnen om bilder!

Har just sett en ny spännande serie på femma som heter The River! Jesus va spännande! Först var det ju såklartfavvoserien Revenge!

   Nu fortsätter jag lite till med bilder!



Detta är oxå från Påsken hos Faster för ett par år sedan. Min kusins dotter!
Älskar detta fotot, det skulle verkligen kunna vara ett riktigt reklamklipp för den tablettasken!






Hahahhaaa denna bild behöver egentligen ingen text! Man blir ju bara full i skratt av att titta på denna!!







Detta är från vår semester i Halmstad en sommar! Pappa och Liv var där med oss ett par dagar med! Vi tog en promenad nere på stranden vid Östra Stranden. En mysig bild tycker jag!






Denna mysbild är oxå från stugan i Halmstad! Vi hade en underbar dag nere på stranden med massor av bad o stekande sol! Underbart. Fantastiskt att ha ett litet semesterparadis så nära som bara två timmar iväg!






Hannagulle och jag i Sthlm för att gå och se min födelsedagspresent jag fick ett år..Kelly Clarkson! Vilken gudomlig konsert! Hon har en röst som inte är av denna värld, helt otroligt!!
Riktigt kul kväll och helg!







Denna bild är från Sonisphere 2009! Det var en fantastisk dag och natt även om det spöregnade en hel del!
Fick ju se Metallica vilket är en av de bästa musikupplevelserna faktiskt! Hur coolt som helst!
   Blev lite smått bränd  i ansiktet ovanför läppen som ni ser, när vi stod och köade i två och en halv timme för att komma in,,hade ju liksom ingen skugga nånstans o solen gassade!





 

Hhihihii,, detta är från High Chaparal en sommar med Josse, Mischa, Edd. Här befinner vi oss i ett hus som lutar galet, jättejobbigt att gå där inne bara! Nåt med tyngdlagen eller vad det heter,,kan inte fråga Oosa för han e så inne i en serie om kriget!





 

Jag skrattar gott när jag tittar på denna bild, Tåva lurade o villade bort sin Moster till en lekpark i Trollbäcken som ja inte hade nån aning om vart den låg, jag skulle bara följa henne sa hon o det gjorde jag! Hör o häpna om hennes mamma när hin ringde o frågade vart vi var för maten var ju klar och jag säger att vi är i någon lekpark nånstans..hhahahahah! Här flörtar Tåva mej mej!;) Det var hon mästare på ellerhur  systrar;)


Nu måste jag sova!

Hoppas ni sover gott allihop!

Puss o Kram från mej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0