Middagsmys hos Emmy, Jonas o lille Ville;)

Blev för ett par dagar sen hembjudna till goa vännerna Emmy, Jonas och deras lilla prins Ville;)
Maten smakade ljuvligt, sällskapet underbart o stora delar av kvällen tillbringades med att spela Wii!! Skratt o babbel var det ott om kan jag säga!

   Kan säga en annan sak oxå,,,gissa vem som var bäst på nästan alla spel? Fast jag vill nog påstå nybörjartur!! Hhihihii..JAG! Tror inte jag var så poppis hos Oosa den kvällen!!!

               

Tack för en jättehärlig kväll som snart måste göras om!

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj oj vad du blOggar bloggerskan ;-)

Kul att se och läsa ikapp. Puss i massor på er

2012-02-07 @ 16:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0