Onsdag 29 Februari!

Hej på Er;)

Hur mår ni? Bara bra hoppas jag! Idag har jag haft ganska ont om röst kan man säga, o trött o så, liten liten sväng av feber kanske men inte så farligt.

   Har inte gjort mycket idag heller faktiskt. Klippt i lite servetter o rispapper till mitt decoupage.

När Oosa kom hem så åkte vi och storhandlade på Maxi. Blev massor med smarr så vi klarar oss hela månaden! Jaa ok lite färskvaror som mjölk o lite frukt o grönt får man ju köpa till men annars så! Vi är väldigt duktiga på att spara och frysa in o göra matlådor med och det märks pengamässigt! Ibland kan vi;)

   Oosa ligger här o gluttar Sverige - Kroatien och jag tänkte fortsätta lite med mitt klippande;)

Önskar Er en trevlig Onsdagskväll!

Puss o Kram från mej









Välfyllt o härligt!

Kommentarer
Postat av: Lene

Usch, vilken hemsk påminnelse om att vi verkligen måste strukturera upp i vårt skafferi! Stor suck!!!



Härligt med all mat där dock:)

2012-03-01 @ 16:47:30
URL: http://navysfamilj.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hhihihii jaa det är härlit Lene o sätter man igång så går det ganska kvickt och det är rätt rolit<3

Kramas

2012-03-01 @ 23:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0