Tisdag morgon 14 Februari och Alla<3 Dag!

Sitter på jobbet och har varit iväg på medecinrundan en sväng och snarft dax för hembesök;)

   Min älskade Nennie och Nillan, Tack för era fina fina och goa kommentarer<3<3<3! Blev just alldeles varm här på jobbet!

   Måste säga att det var lite läskigt att skriva detta, alltså jag menar att öppna upp sej här på bloggen, var ganska rädd först, men har kommit på att det är nog nyttigt att få ur sej och även för andra att läsa och lära om mej.. 

   Som sagt på jobbet nu, men återkommer ikväll när jag slutat runt 20 tiden eller så!

Hoppas att ni tills dess har en underbar KÄRLEKSDAG!

Puss o kram från mej

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det kan anses lite som "terapi" jag vet vad du pratar om. Man blundar mellanåt & så kommer de till ytan. Jag ska ju egentligen inte klaga....men jag kanske är alldeles för hård på mig själv....Jag tycker du e jättefin,,,å om de extra kg kan ge er en liten bebbe så e de helt klart värt dem :)

2012-02-14 @ 17:41:52
URL: http://nillansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0