Tisdagen 21 Februari 2012.

Imorse gick jag upp vi 08 och åt frukost! Halvhängig ont i halsen o dan. La mej igen men kunde inte sova trots pendling av feber som pågått under dagen, så jag låg bara och gluttade lite i mina scrapbooktidningar lite o mös me Bossebus!

   Klädde på mej och satte mej sen i hobbyrummet och roade mej! Mår ju som bäst när jag sitter där;) Lyssnade på musik och scrappade lite + annat som ni snart skall få se, på min pysselblogg, som kommer att vara till försäljning om någon är intresserad;)

   Jaa det är väl så min dag sett ut i stort sätt.. Gluttat på lite serier oxå såklart som den serienörd jag är;)

Som sagt inte mycket händelser idag.. Imorgon blir det lite kunder, hur mina armar nu skall klara det men,,det får gå!

Hoppas Er tisdag har varit bra och att ni är friska!

Puss o kram till Er från mej

Kommentarer
Postat av: Lene

Härligt med en serienörd till:) Jag måste dock hitta lite nytt, har du några bra tips? Helst humor eller krim

2012-02-22 @ 13:15:35
URL: http://navysfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0