Torsdag 9 Februari.

Har gjort klart nästan alla mina sysslor i hemmet idag, lite dammsugning kvar bara! Eventuellt baka några småkakor eller bullar får se!

   Oosa kom hem vid lunchtid, han ska nämligen plugga resten av dagen hemma! Mysigt att ha lite sällskap! Jag lagade Pestolax i ugn med Bulgursallad till oss. Jättegott och så snabbt o enkelt!

Nu en stund på eftermiddagen så har jag suttit vid datorn och tittat igenom alla , nästan, fotomappar! Har valt ut en hel del foton som får mej att må bra, le brett, minnas och njuta! Tänkte bjuda Er på ett par sådana och föreslå att ni gör det samma för det är väldigt kul!!

   Det är ingen ordning eller sammanhang på fotona utan bara utvalt när de kommit upp!
Tror att ni ler med mej!



Sådan kusinkärlek! Vi hade ett par roliga timmar hemma hos min syster Jenny..skrattade åt dessa två toosungar så vi nästan gick av på mitten!





Här var jag uppe i Sthlm 2009 hemma hos Pappi! Josse tror jag det var, hade hittat en gammal ram som vi lekte med både vi och Pappi! En ganska kul fotoidé faktiskt! Man kan göra många roliga motiv med detta!





Här var Josse, Mischa och Eddie på besök i Växjö och vi åkte till Leo´s Lekland! Vi befann oss som ni ser i bollhavet men Edd befann sej utanför nånstans. Mischa håller på och snurrar runt Josse i benen i bollarna o Eddie ser detta och kommer inrusandes o skriker skitförbannad: Miischaaaaaaa!! varpå han därefter börjar bombardera Mischa med bollar o vi skrattade så herrejösses! Titta på Eddies min!



 

Detta var en påsk när Jenny m. familj, mamma, mommo och Ingvar var nere och firade med oss här nere. Tåva hade så roligt med Oosa i köket, skulle vara med hela tiden, smaka på allt vi gjorde o så! Här sitter hon på diskbänken o ska nypa sin morbror med pincetten i näsan;)





Här var en jul när vi var " heim" i Kantlax och firade jul! Just här var vi ute på tomten fy ti tend in brasso såm all jöör tär på juldain! Annso min goaste bästa kom förbi och hälsade på oxå!
Ljuva minnen och en fantastisk jul!






Denna bild är från Mexico, Playa del Carmen, 2008! Det är ett av de få ställen som jag verkligen längtar tillbaks till med värk i hjärtat för att det är så ljuvligt! En fantastisk plats och paradis på denna jord dit jag önskar att alla kunde ta sej för att få njuta!


Puss o Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0