Vi kör lite till...


Har ju ett par bilder till som får mej att bli glad!




Detta var en härlig dag, med mycket lycka o skratt! Pappas 60 års dag! Så roligt och så mycket folk som kikade förbi! Så många som man inte sett typ sen man va liten oxå! Riktigt kul! Du håller väl me Pappi! Detta är alltså min pappa, Faster Kitty och Faster Mona!







Här är vi nere på stranden i Halmstad och busar med Edd! Jättehärlig helg! Det är sååå skönt att vara där, ingen tid att passa, göra som man vill, bara mysa och ta det lugnt! Tror jag ni alla håller med om som varit där att det är härligt o lyxit med typ 30 meter ner till havet!!







Hihiii detta är från samma helg! Lilla badgalningen kan man säga! Som sin moster pricken precis!







Här är vi tjocka släkten nere på Tyresö Kök och Bar en kväll för ett par år sedan! Vi åt mat, pratade och mysade!
Titta på detta kärlekspar! HIHIII Mosters fina!<3







Här befinner jag mej på BB, SÖS, för min lilla Syson Hjalmar har kommit ut till den stora världen! Sååå underbart det var att få ha detta lilla knytte i famnen! Detta är alltså drygt 2 år sen! Underbar känsla att få vara Moster kan jag säga!







Detta är från Usa 2010! Befinner oss i Ocean City, på ett av de coolate och häftigaste uteställena någonsin satts fot på, SEACRETS! Här dansar jag o Missy till ett livereggae band! Sjukt rolig kväll, faktiskt en av dom bästa jag upplevt! Dit ska jag bara igen kan jag tala om!







Min vän OveVove Suzanne, jag och Oosa gick och tog en öl på söder efter KENT-konserten på Långholmen!
Fantastisk konsert och kväll!!







Moster med sin lilla Hjalmar igen! Precis hemkomna från semestern tror jag!







Åhhh hihihii, denna kväll får mej att le upp till öronen alltid! Minns inte riktigt vilket år det var,, 2005 tror jag, i Kantlax! Vi var samlade ett stoort gäng, som alltid, festade o så hemma hos oss, för att sen bege oss till Jeppis och fortsätta våra bravader!
Hhahah,, hemresan, som skedde med buss miss i nassen, skrattade vi så tårarna sprutade, kommer du ihåg Fisen varför?;) Jaa du me Ooosa förresten för du var ju inblandad!!







En helg eller vecka hemma hos Pappi, tjaa va kan det vara,, 2007 kanske? Mosters kille o jag checkar in påskliljorna! Nu börjar Edd bli stora killen, känns så länge sen o konstigt! Det går ju så snabbt!








Hhhahahahh alltså jag skrattar ihjäl mej! Denna bilden och kvällen kommer jag aaaaldrig att glömma! Första gången som Josefine va med och tömde bajstunnan hemma i Kantlax!! Vilket minne va Fisen!! Hhahahahaah<3<3<3







Detta var ett gemensamt födelsedagsfirande som jag och min syster hade hemma i Bygdegårn i Tyresö! Tror att Jenny fyllde 25 och jag 28! Riktigt kul kväll från början men slutade i kaos, men tycker så mycket om denna bild! Jag, min kusin Lalalouu och min vän Pysse!!


Så nu har ni fått lite till!!;)

Nu skall jag ta och pyssla lite, sen tänkte jag baka lite kakor och bröd! Oosa är iväg ti Tipshallen o kollar på Lammhult som spelar Cup!

Puss o Kram








Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilka härligt glada bilder :)....Skrattar med er :)

2012-02-12 @ 21:06:59
URL: http://nillansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0