22 Mars o redan Torsdag 2012!!

Hej Hopp din gamla galosch(som Pippi sa va?)


Sitter här i soffan med ljus tända o väntar på Oosa så vi kan titta på Lyxfällan! Sen är det ju serietorsdag med både Revenge o The River idag me! Jihoooo!!

   Har varit vaken sen 08 imorse.. Det var så ljust i sovrummet att det gick minsann inte att somna om! Gick upp, åt lite frulle, donade lite och sen kom min goa kund som jag gjorde vackrare!

   Slängde i mej lite lunch och fick sen besök av min vän och hennes lilla dotter!! Sååå mysigt! Vi fikade lite på mina jääättekanelbullar jag bakade igår. Faktiskt blev dom jättegoda;) Inte så snygga och nästan som man sku tro att det var anabola insprutat i dom, hahahhah!!!
   Vi pratade, skrattade o mös!

Klockan 17 kom Oosa hem, och vi stack iväg direkt upp till Grand Samarkand, för att köpa ett par jeans ti Oosa!  Sååå snygg han var i sina nya! Lite ovanlig färg med! Snygg kille ja har;)

   Efter shoppingen så åt vi Thaibuffé! Guuud så ljuvligt det smakade! Kyckling med panengcurry, indisk curryräkor, nudlar, broccoli, vegetariska vårrullar och lite friterad kyckling! Jööösses va gott!!
Men nu sitter man här, som en rulltussbulle o päser i soffan o nästan mår lite prutt;)

   Men det går över, det var ett väääldigt bra avsnitt av Lyxfällan så det tog bort lite!!

Nu är det Revenge!

Puss på Er alla från mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0