24 Mars lördag och en underbar dag ute!

Hej mina vänner, nära och kära;)

Vaknade vid 08 som vanligt;) Låg kvar i sängen o lyssnade på när fåglarna utanför sjöng som 17! Hur mysigt som helst. Vi gick upp, åt frukost och fixade i ordning oss.
   Strax innan 11 var vi ute på Teleborg. IFK Lammhult Old Boys sku spela cup idag! Jag var såklart paprazzi i vanlig ordning!

   Stannade och tittade på två matcher, sen begav jag mej hemåt! Åt lite och sen har jag tittat på Step Up 3, dansfilm såklart, donat lite o så.

   Nu ska ja väl kanske pyssla lite eller nåt för Oosa kommer nog hem lite senare ikväll! Dom tog silvermedalj idag, så duktiga så, och nu sku dom ut o käka o ta ett par öl bara!

   Vad hittar ni på en lördag som denna?












Puss o kram till Er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0