8 Mars och kväll, mitt i Lyxfällan!

Sitter o gluttar på Lyxfällan, alltid lika spännande o tokigt.. Ibland tycker man att man själv har riktigt dålig koll o köper saker när man kanske inte alltid ska men, en del av dessa människor är ju helt ute och cyklar! Man blir ju lite rädd nästan!

   Har haft en bra dag, trots att min lilla gubbe e sjuk:(
Stack iväg en sväng för att hitta en present till Oosa! Började på Toy´s r´Us, hittade lite smått till en av våra småkottar! Sen gick jag runt, runt och runt, för att hitta nåt ti Oosa men, åhhh hittade inget:(
   Näst sista butiken jag gick in i, i ett helt annat ärende så hittade jag DET!! Åh va glad jag blev! Har aldrig tänkt på detta innan, o det är ju en supergrej att ge bort!! Jihoooo!

   Sen har jag lagat lite mat, packat o tittat på serie. Nu börjar REVENGE!

Så gokväll o gonatt kära Ni!

Puss och Kram<3<3<3
 
   
  

Kommentarer
Postat av: Lene

Vad härligt att du hittade något, jag tycker det är så svårt med presenter till dessa män:)



Tack för kommentarerna på bloggen, du är så söt!



Stor fredagskram och skicka lite krya-på-energi till Oscar om han fortfarande är dålig!

2012-03-09 @ 08:52:14
URL: http://navysfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0