8 Mars och Vår, eller Alla Kvinnors Dag 2012;)

Goddagens på Er!

   Hoppas att morgonen har varit bra! Jag har för en stund sen nagelkundat lite! Därefter har jag dammsugat, tvättat och gjort BosseBus låda, hängt tvätt och stöttat o hjälpt min lilla Oosa som har feber och är dålig:(

   Nu skall jag snart iväg och ordna ett par saker för jag har ju en Karl som fyller år på måndag! Sen ska jag vika lite tvätt, dona lite i köket och seeeen,,ska jag sätta mej med mitt pyssel! Jag skall förresten packa med för imon bär det av till Sthlm med min Gullfia<3 Vi ska nämligen gå o se Dirty Dancing på Chinateatern!!

   Man blir lite deprimerad när man tittar ut genom fönstret för det snöar:( Men visst, bakslag kommer det alltid och det är ju inget som stannar eller lägger sej men ändå!

Japp det var väl allt just nu tror jag!

Puss o kram till Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0