Fredag 16 Mars 2012

Gokväll mina kära!

   Hoppas ni haft en skön fredag! Jag hade ärenden ner ti arbetsförmedlingen för att ordna en massa saker och papper, men kom inte iväg pga, ursäkta, rännskita! Hjääälp. Tänk om jag hade suttit på bussen o så hade det skett en olycka!  Nä jag kunde inte ta mej nånstans.. Jag donade lite här hemma, gick ut lite o krattade bort lite löv i rabatterna för att få känna på solen en stund! Jaa,,sen har jag gjort nåt kul som ni får se på den andra bloggen, jezziesbling.bloggo.nu, som ni kan köpa;)
  
   Tittat på lite serier, pysslat med en liten present som skall skickas!

Vid strax innan 17 kom Oosa hem, vi gjorde oss lite vackra för att sen bege oss till restaurangen Hemma Hos Oss, tillsammans med Ivanka o Ragnar, för att fira Oosa lite i efterskott!

   Det var ikväll Italiensk Afton med vinprovning! Italiensk buffé, som passade oss som hand i handsken! Vi har ju blivit Italienare på riktigt Oosa o jag;) Maten smakade gott, peston var bortom ord gudomlig! Allt var gott, kanske lite mer salt. Jag åt till o med bönsallad som smakade jättegott!
Tiramisu var inte riktigt min grej kan jag säga..men en mycket trevlig o mysig kväll!
   Tack min älskling!

BosseBus önskar Er alla en mysig helg;)














Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Pernilla

E inte heller "fan" av tiramisu........men Bosse e jag ett riktigt FAN av! :)

2012-03-17 @ 08:23:14
URL: http://nillansliv.blogg.se/
Postat av: fastern

Jessica,jag vet inte många som njuter så mycket av smaklökarna som du gör. Allt du äter beskriver du som så gott så snålvattnet rinner här på mig. Du har många år att ta igen sen du rynkade på näsan åt det mesta. Gulliga unge njut. Krama Bossebus och ahns husse från mig.

Fastern

2012-03-18 @ 15:19:20
Postat av: Jessan!

Hhihii,,jaa fastern jag har lärt mej sååå mycket alltså! Tack vare Oosa! Man får ALDRIG säga näää ja tycker inte om, utan att först ha smakat! Fattar inte hur jag kunnat vara sådär!! Så njuter de gör jag kan ja lova!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0