Onsdag 7 Mars på kvällskvisten!

Hej Kära Ni;)

   En tröttmorron som vanligt pga våra nattvanor och annat.. Svårt att komma upp i morse men jag hade ju min goa M på återbesök så det var bara att pallra sej!

   Frulle i magen och tänder borstat och till o med påklädd;) Ringde på dörrn o vi körde igång.
Sen har jag suttit vid smyckesverkstan o donat då jag idag fick min andra beställning levererad i brevlådan;)
Blir så gulliga så de jag gör;)

   Tvättat en massa kläder och slurpat i mej en banansmoothie! Sen har jag tittat på ONE TREE HILL. Åh herrejösses att man aldrig kan få vara utan tårar till denna serie! Men galet bra!

   Jaa,, sen har jag väl inte gjort så mycket mer, tagit hand om min lilla sjukling här på soffan som har feber;(
Lagat mat till oss, biffar med kokt potatis o brunsås. Tittat på ett sprillans nytt SPARTACUS, VENGENCE!

   Mmm så har min dag sett ut! Hur har ni haft det?

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0