Tisdagkväll 6 Mars..

Gokväll på Er! Hoppas Er dag har varit bra!

   Jag har haft en mycket bra dag! Lycklig som bara den!
Har pysslat en del idag..Gjort ett jättefint kort med dikt till imorgon när Mammas Ingvar fyller 70 år! Sen fick jag en av mina leveranser idag som jag beställt till smyckesverkstan så jag började på att skapa! Roligt, men tråkit när armarna värker så galet!

   Sen på eftermiddagen hade jag en kund, förlängning blev det idag! Därefter så fick vi besök av herrarna M och C, självklart fyrbenta damen Betty oxå vilket Bosse är måttligt road av;) INTE!

   Jag slängde ihop en pastasås och bjöd på under kvällen och sen bakade jag Chokladmuffins med marsmallows i som vi avslutade kvällen med;)

   Nu har jag gjort fint i köket nästan klart iallafall men känner mej trött så damen ska nog hoppa i bingen o läsa min fantastiska men sorgliga o hemska bok!

Hoppas att Ni alla sover gott!

Recepten kommer imon Lene.. är lite för trött;)

Puss o Kram till Er alla!<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0