Torsdag den 1 Mars 2012

Sitter här och muttrar och är minsann lite småsur, och utan röst, och sur i magen, för att jag TOTALMISSLYCKADES med ett av mina decoupage objekt;(

   Avskyr den där känslan när man tittar på något man gjort och bara tänker att: Hur kunde jag göra den så ful, och hur dålig är jag egentligen??!!

Åhhh! Då är det lika bra att gå därifrån och göra något annat annars blir kvällen förstörd!

   Hoppas att ni mår bra nära och kära!
Jag sov till halv 10 imorse, gick upp och åt frukost med Bosse, och bara var!
Vid 12 tiden kom Oosa hem och åt, jag lagade lite lax i ugn åt honom och jag fick även ett MysBesök av min vän Emmy och hennes lille Ville! Mysigt som bara den!!!

De stannade tills min kund kom vid kl 14.
Naglade en stund och därefter har jag inte gjort nåt! Frysit och varit ganska uttråkad.

Nu börjar snart Serietorsdag, men hinner göra lite innan dess!

Puss o Kram till Er från mej!

Kommentarer
Postat av: fastern

Då vet du ett nytt sätt hur man inte gör decoupage på. Det är väl bra. Try again. Puss fastern

2012-03-01 @ 21:32:07
Postat av: Anonym

Hihiii..jaa du har så rätt fastern! Tack för det o ja ska på att igen bah!! hihihi Puss<3

2012-03-01 @ 23:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0